running my business


Äntligen hemma.
Det sitter en lite djävul på min axel och ständigt viskar i mitt öra att jag är dålig och ful, och vad jag borde men inte klarar av. Han är skit jobbig!  Så nu ska jag lägga mig i sängen och slå i kudden för att jag inte kan putta ner honom därifrån

Och jag ska pressa in allting på mitt speckade schema som jag vill och borde göra men som jag egentligen inte hinner med. Fick jag välja skulle jag inte åka till mormor och baka pepparkakor för att jag borde göra annat. Men hon vill ju att vi ska komma.
nej .. jag har inget jobbigt och stressigt liv såhär innan jul jag inte.
Jag önskar och hoppas att jag får fira jul i Uppsälje!

Så! Nu har jag fått gnälla och slå i kudden lite
så nu ska jag med god min packa min väska med kläder, invänta Christoffer, göra några fina pepparkakor och sedan åka till uppsälja och slappna av  .. så fort jag släppt saxen och fixat till en snygg frisyr


Hur många timmar har ni på era dygn ?


Kommentarer
Postat av: emma

du är en fin människa. ♥

2010-12-21 @ 01:14:58
Postat av: Tina

Jag tror du får dra saxen på mig nån dag efter nyår också om du vill :D

2010-12-21 @ 01:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0