Spelkväll


Precis anlänt hem efter en supermysig och extremt rolig spelkväll på storbyn! Sådana kvällar, med familjespel, skratt till tårarna nästan sprutar, är viktiga i mitt liv och jag hoppas att det kommer att dyka upp fler!

& Jag har gjort årets första vurpa! När jag skulle kliva in i volvon och marken bara försvann under fötterna, helt utan att bro på låg jag plötslig och tittade upp i den klargrå himlen. Det var en lindig en
Vi åkte iväg och kvar låg min telefon och frös på trottoarkanten. men 'han' letade på morsan så nu ska vi bädda ner oss i min säng. Inga sura miner här inte, han lovar att väcka mig i vanlig tid i morgon.



..  morgondagen som bjuder på innebandyturnering och fototävling. (Som vi tänkt ta hem båda storvinterna på.)
Några snabba vinnar-foton sen tar jag med mig Sp:arna hem till mig och dricker glögg och äter lussekatt mellan turneringarna. Fint som snus


Sen tar jag min lillebror i handen, så åker vi!
hjärta

/ jonnaandersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0