The last day of 2010! and the years before that


Jag välkommnar det nya året med öppen famn! Tack för det här året. Som alla andra år kommer fallgropar men till största del vill jag nog kunna säga att det var ett mycket bra år.

För två år sedan 2008 firade jag mitt nyår hemma hos fam. Hallqvist med min kärlek för första gången, lite nykär. Sedan drog vi, "gänget", alla killarna och jag till Skamsberget, Hem till Putte Larsson. Det var en helt otroligt rolig kväll! Mot klockslaget hade jag och Tobias Frida i varsin arm ned för backen. (Nej alltså, hon var i fin skick! Det var bara det att hennes klackar på hennes mammas stövlar var så utslitna att hon bara åkte kana på hälarna ned)

underbar kväll!

Bilderna lånade jag av FridaErixon




2009, hah för att inte tala om det nyåret. Kvällen började iallafall hemma hos Hallqvist uppe i Saltvik. Händelserik, skulle jag vilja kalla den! Det ropades i köket till hockeymatchen, folk for ut för trappen, ambulans till Mora och tårar inne på toaletten. Jag sparkade upp toalettdörren som killen på andra sidan tog emot med pannan och fick en bula.  Oj, vilken mega rolig kväll!  Det var en hal väg tillbaka ner på byn och efterfesten, kommer jag ihåg. Det påminnde mina höfter om dagen efter!  kort sammanfattad.





Och nu står vi här 2010, inför ännu ett nytt år
Det har varit det trögaste året ever tror jag. Ingen har haft en aning om vad som händer (skäll, Vansbro) Fast jag har inte varit så orolig. Det löser sig alltid. Jag är en av dem som tagit initiativet och håller i förfesten iallafall.  Nu ska jag ringa och väcka Tina, hon blir min första gäst och vi har förväntningar på kvällen! Sen drar vi till killen som håller i the real party. Nämner inga namn, ryktet sprids så lätt ändå, men det brukar alltid vara roligt hos Viktor!


Städning, promenad och dusch. Sen är jag ready ready!  LET'S GET THIS PARTY STARTED!

Kommentarer
Postat av: Frida

Men, vi har ju firat 2 nyår's ihop. Det va fan! :D haha! Hoppas ni får en trevlig kväll hemma. :) Gott nytt år vännen. :)

2010-12-31 @ 13:54:51
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se/
Postat av: jonna andersson

jaa, visst har vi gjort det! :D Hoppas du får ett toppen Nyårskväll därborta också!

Gott nytt år! :)

2010-12-31 @ 14:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0