Innebandyturneringen


Här har vi en firad 18-åring som kände av alkoholen sedan kvällen innan och fick sig en återställare till matchen
höhöm




foto: Jonna Andersson


Får väl inte glömma att nämna den lilla incidenten att jag hade sönder Robert klubba, för 1200, som han så snällt lånat ut till mig.  skräll att det just råkade vara jag?

Tröstar mig själv med att han sa att det bara var en tidsfråga och att han faktiskt lånade ut en ny till mig

älska bilden ovan

foto: Frida Eriksson

Det är bara en bråkdel av hennes 575 stycken jag sedan laddade över från kameran efter dagen :)

 

 

De här sved fint när Adrian och en kille från teknikprog. använde mig som pricktavla
Eller stod jag bara upp och skyddade målet för mitt lag? - jo så var det såklart!

Och tro inte att det var klart med två små röda märken inte, ikke! Till helgen hade de utvecklats till blåa kratrar
så det såg ut som någon dragit av två slagskott mellan benen på mig
.. men så var det ju också ..

 

/Jonna andersson


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, jag sa det till madde:

- Detta blir nog jobbigt för Jonna..

Tog lite väl många kort.. :D Vi får slänga över dom sen när skolan drar igång, om du orkar med dom :D

2010-12-23 @ 16:16:03
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se/
Postat av: jonna andersson

HAHA ja men självklart! Har dem hemma på datorn men det är väl nemas problemas i allafall! :D

2010-12-23 @ 17:33:44
Postat av: Frida

gr8! :)

2010-12-23 @ 22:55:18
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0