J. andersson


Jag skulle vilja jämföra körkortsteorin med lätt mattematik
... till skillnad från matte B ...

aa, till skillnad från matte B finns det en logik!
Det finns en logisk förklaring som gör det möjligt att räkna ut det rätta svaret



Och jag trivs nere på körskolan. En samling härliga människor som ger en lätt stämning.
Och det får mig att inse hur nära det faktiskt är och hur fort tiden kommer att gå!
I går gjorde vi riskettan där vi pratade om risker och hur alkolhol och droger kan påverka en människa.
För att få en bättre insikt i det hämta "kluriga Kenneth" cyklop som ställde till det i hjärnan så vi vinglade omkring inne i lokalen som vi skulle vara onyktrare än onyktrast. Riktigt roligt! (roligast var det att se de andra snubbla över stolar, papperskorgar och gå in i bokhyllan)  Själv kände jag mig fortfarande full efter att fått av mig det och mådde illa en timme efteråt. Billig fylla!  .. kanske någonting jag ska fråga om jag kan låna över nyår ?




Och vad kunde inte ha passat bättre än att Tina och Emm ringer och frågar om jag ska med till Järna på pjamasparty?  vindruvor, choklad, skratt och Titanic till klockan 03.  Vilka härliga människor! Såhär ska det vara!

Att dessa sena kvällar inte hör till min vardag visade sig i morse när kusen på körskolan skulle dra igång i vanlig ordning kl 9. Tack gode gud, tänkte jag, att gårdagens fylla inte förde med sig någon bakisdag dessutom!



Nyår, det kommer bli fint! Banne mig det kommer det
Ingen vet någonting, men det vet jag! det ordnar sig alltid. hah!  Jag ska och vill ha roligt med alla underbara människor som jag trivs så bra ilag med!    förutom en som jag måste klara mig utan       hjärta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0