1 Februari


young and sweet only seventeen


Sjutton år. Oohja!
Tänk så stor jag blivit från en dag till en annan. Javisst !

Bra dag ?  - Jodå! Det har det absolut. Lika paff varje gång jag får gratulationer. Glömmer liksom :)
Men fan va lite som kan göra mig hur glad som helst.

Så har jag precis fiskat fram mitt horoskåp på facebook.
Vad har jag att säga ? - sjuk! Var inte en savelse som  inte stämde, tror jag. Men hur bra som helst. Så det ska tydligen finnas en framtid som det verkade. Bara jag tar tag i mig själv.


I'm flying! right now.. Gaaaah, I going crazy !

If it makes you happy, It can't be that bad ? Then why the hell are you so sad ?







människa!
- du är värd all lycka i världen.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Grattis än en gång :)

2010-02-01 @ 20:17:16
Postat av: Sara

Jag blir lite gladare om du tar bort bilden å tar en annan när jag inte blåser upp mina kinder så jag ser jättefet ut ;D

2010-02-01 @ 21:31:05
URL: http://saraohlssson.blogg.se/
Postat av: jonna andersson

tack jocke !



bilden är skit snygg och du är mycket söt med oppblåsta kinder. :) Har ingen bättre bild. Så kan det gå när du gömmer dig när jag kommer med kameran ;)

2010-02-02 @ 12:54:51
Postat av: Sara

mm väldigt söt.. not :P du ska få en bättre sen jag lovar ;)

2010-02-07 @ 23:17:17
URL: http://saraohlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0