14 februari

& allla hjärtansdag




Dagen man visar hur mycket man älskar varanda .. ?
09 var dagen speciell. Hade köpt ekologiska geléhjärtan till tobias som han inte tyckte om. hah
Men jag ville ju visa att jag älskade honom. Så fick han väl göra vad han ville med dem. ( om jag minns rätt tror jag att jag åt upp dem ? )

Jag tänker nästan bara på alla som har en partner to cheer some love with. lucky you! :)
Men jag får väl rita, klippa och klista små pappershjärtan till mamma då. Dem uppsakttades ju som liten
Det finns många i världen som jag älskar och som fortfarande älskar mig ..




Utvilad vaknade jag upp med solen i ögonen som kittlade i näsan.
Här får man ro i kroppen.
Ut på en lång promenad och ny luft i lungorna. Väl tillbaka plockade vi fram stolarna och satte oss i hörnet där solen strålar stäcker sig och värmen kinbenen. Någonting jag inte tar mig tid till hemma.
Nu droppar det från taken. Jag ser att framtiden kommer mer vår




synd nog så får jag inte med fågelkvittret på bilderna!



/ jonnaandersson
TAKE CARE








jag älskar dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0