2 Februari


Betar av skolans arbeten ett efter ett. Prestationerna kanske inte ligger högt i topp men det kommer sen.. när sen ? Så har jag sagt i 3 månader.
Nu har jag tydligen blivit 17 år också.. Mycket har hänt under den tiden vill jag minnas. Skulle jag kalla det ett händelserikt liv ?


Annars har min skoldag varit .. fine! Jag har till och med sagt att jag mår bra. Det gör jag. bättre. ( fan va svårt det ska vara ) men det är de där 10 % som ligger och gnager i magen.
På tal om mage.. Idag har han då mått tror jag. Det är mer än vad jag kan säga att den gör nu. höhö!
köpte en selma .. nej en Semla, så var det ja ! höhöm..
vid sex tiden stapplar pansionärerna upp för trappen och vill ha kaffe å tårta och bullar och kakor, och såklart fira den stora flickan.
Så mycket fina presenter har jag fått!
TACK TITTI FÖR "kaffe bryggaren" vart såå glad!




tomorrow blir det gymmet och annars blir morgondagens planer att planera inför helgen. Which will be great!



WANTED!

Zorro the man!

Snyggaste katten i Vansbro. Allt ni behöver veta.
Ring mig om ni sett honom! han e saknad..

Kommentarer
Postat av: Frida

Skojade vet du väl :P Höhö

2010-02-03 @ 13:02:24
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se/
Postat av: jonnaandersson

Jo.. du är la skojig! :P

.. och jag började tro att du var dum som inte visste vad en semla var.. huhu

2010-02-03 @ 14:19:18
Postat av: Frida

Haha, Va baaara tvungen att påpeka det, för det såg så skojsigt ut såå, och jag va övertrött.. :p

2010-02-03 @ 15:08:45
Postat av: jonnaandersson

övertrött.. haha.. ser det framför mig!

Aah, jag hade aldrig lagt märke till det själv heller.:p maha

2010-02-04 @ 10:18:04
Postat av: Sara

är han fortfarande borta? "/

2010-02-07 @ 23:15:48
URL: http://saraohlssson.blogg.se/
Postat av: jonnaandersson

Jaa, han är ju det :/

Måste efterlys på konsum nu tror jag!

2010-02-08 @ 09:53:45
Postat av: Sara

meen.. :S Ja gör det!!

2010-02-09 @ 01:56:07
URL: http://saraohlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0