nostalgi



trött & matt & full i skratt



Man ska höra mycket innan öronen trillar av. Eller vad brukar man säga ?
Man slutar aldrig att förvånas. Eller börjar man göra det ?
Här får man höra allt. Det är mycket man inte vet, men uppdaterad blir man..
Sen ska man vara kritisk. Ibland är det lika bra att spela ovetande och dum!

But .. sorry guys I know you game. I can play you rules too


Mycket uträttat och planerat för de kommande dagarna. Hur bra som helst !
Eftermiddagen var trevlig tillsammans med brorsan. Tom & Jerry blev kvällen som väckte minnen och känslor.
Annars har jag ängnat  många av dagens tankar tilll pappa. Min pappa som jag saknar.


Han är ett porträtt i bokhyllan, en sorglig gåta.
Han är bara försvunnen. Nej, inga livstecken




Ingen vet någonting
Ingen förstår eller tror
Ingen misstänker någonting




'Duktig idiot.' Personen som får mig att skratta och le bara genom att glömma att jag är kvar i telefon.




Kommentarer
Postat av: Jocke H

har ni haft tom&jerry maraton hemma i lägenheten? :D minns att han höll på att ladda ner det när jag var där och skrattade till grodan boll :D

2010-02-05 @ 12:01:06
Postat av: jonnaandersson

Tom&Jerry maraton. hah! ja, det skulle man kunna säga. underbart! Ja, han hde laddat hemma typ alla delar :D

2010-02-05 @ 12:12:53
Postat av: Jocke H

men grodan är fortfarande klumpigast, fetast och roligast :D

2010-02-05 @ 22:20:47
Postat av: jonna andersson

Aah, han är väl av den andra sorten! Så nog är han det allt! haha :)

2010-02-06 @ 08:27:50
Postat av: Sara

fan va bra de där första var!!! :P

2010-02-07 @ 23:14:11
URL: http://saraohlssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha,vadå? "Trött & matt & full i skratt" ? haha :P

2010-02-08 @ 09:50:44
Postat av: jonna

Haha vadå? " trött & matt & full i skratt" ? haha :P

2010-02-08 @ 09:51:37
Postat av: Sara

nej de med öronen :P

2010-02-09 @ 01:55:28
URL: http://saraohlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0