some work done ?


Pythagoras sats, hypotenusen , kvadraten, roten ur 16 .. huuuh! behöver jag säga någonting mer ?
Nej trodde väl det ..
Don't care.

Men allvarligt talat. Tog hem böckerna för att jag ska kunna jobba ikapp och avsluta A kursen någon jävla gång.
Jag ska räkna ut pythagoras sats på minräknaren. Följer instruktionerna i boken, men nej.. det stämmer inte med facit. Hur kul e det att fortsätta? Tröttnade ju på en och samma gång!

Och ni undrar förstås hur det gick på provet ? Aah , tänker jag inte tala om. HAHA
Nejdå. Ska inte ta i och säga att det gick bra. Men som alltid så tror jag att jag är mer lost än vad jag förmodligen är. För det kändes OK efteråt i allafall. Måste ha lyckats snabba upp det mest på lektionerna ändå. höhö!


  • Matteboken - smash !
  • NK miljöarbete hemuppgift - klick !
  • Planering för morgondagens redovisning i svenska - check !


Nu hoppas jag bara på lite finbesök av Järnakullor' som jag kan bjuuu på kaffe. Sen traskar jag iväg till Selin's to do some work done!
Känns skönt. Så slipper jag sitta hemma vid dumburken som det annars blir när jag inte får nått vettigt gjort någon gång!



/jons jonna frida elisabeth andersson
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0