sucker


It's not to late It's never to late



Efter avslutad kurs i data foto blir numera mina torsdag mornar någonting helt annat än tid att prioriterna skolarbete, som jag kanske egentligen verkligen borde göra. Fast skolan är inte vad jag prioriterar först för tillfället heller. Inte ett jota blir gjort efter skoltid. Nej det blir mjukisbyxor och sockor. Tänkte ta mig en springtur eftersom solen strålade så underbart.
Men insåg att det inte var det bästa för att bota min hals. För tillfället knarkar jag FISHERMAN'S FRIEND och tvingar mig själv att inte känna efter så noga hur jag känner mig annars.

Idag var det bara att gå till skolan även om jag inte känner mig på topp. Kanske är något hetare än jag brukar (37.5 ? det känns! :P) Ont i halsen lär jag få leva med för ikväll måste jag jobba.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0