fuck off :)


Sometimes we all have bad days


Tiden mellan skolan och innan det var dax för jobba hade jag min ilskna dag.
Just nu minns jag inte, eller kanske inte han tala om, vad som gjorde mig så fruktansvärt arg. Men det var då så pass att jag hemskt gärna offrat morsans ägg och suttat dem i väggen.
Oh men vad skönt det hade varit!

På Selin's blir man i allafall på bättre humör och turkarna var dessutom på toppen var det likt.
Memmeth tyckte jag var både kärring och en katastrof .. ! haha jävla turkar :) retades hela kvällen.
Sista bordet gick vid sju och sen var det lugnt. Jag fick lite extra tid att läsa på historia- och idrottsprov inför morgondagen.

Vid halv tio kom ett bord med snygga killar, och där jag även fick skrammla ihop kvällens dricks. Annars var jag så trött när jag fick sluta att jag bara kände att jag skulle bryta ihop. Mycket på nu.
Men nu sitter jag i skolan sista dagen på veckan och måste väl säga att jag känner mig stolt över mig själv.


Hejdå sketna tröökiga Vansbro kommun. Nu åker jag och spenderar en helg i Sandviken och bara är

pusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0