friluftsdag vid Idsjön











Morgonen kunde inte ha varit mycker finare.
Halv sju väckte mormor oss, ner i köket och fixa matsäcken. Vet inte om hon missförstod oss .. det var ju bara en friluftsdag och inte en hel vecka i fjällen .. ? hah, nej då. Men jag trodde inte vi skulle hinna med annat än att äta hela dagen .

Så kommer den lilla kaxiga Robin och ber om att bli nerslagen i snön och snömulad.
Detta kunde jag dock inte genomföra ner jag hade min dyra kamera i handen.
Sen blev det aldrig av .. haha, detta blev sen mitt försvar tror jag. Kändes skönt när man råkade kaxa upp sig lite att ha kameran nära till hands, då stod man säker. höhö!

Dagen bjöd på mycket gott. Minst sagt fick skratt musklerna jobba! Vilket inte var någon som helst skräll om ni tittar på sällskapet jag hade!
Skoter åkte jag inte igår, som sagt. Roligaste lär jag väl säga var att åke med Lars och Robert där det gick undan!

mamma! jag har förälskat mig! give me

Kommentarer
Postat av: amanda

guuud så sööööööt hund! :D

2010-02-18 @ 16:09:20
URL: http://amaaaandan.blogg.se/
Postat av: jonna andersson

bara helt sjukt söööt!

2010-02-18 @ 16:48:24
Postat av: Theres

Aaaah fick ni också njuta av den lilla godingen! En riktig liten gofis var det =D

2010-02-18 @ 17:06:50
URL: http://theresjs.blogg.se/
Postat av: Robin

ja! jag visste varför du hade kameran i handen hela tiden... haha, :P

2010-02-18 @ 17:56:49
Postat av: Jocke h

älskar att se Lars ute på fiske och friluftsdag :D hahahah :D

2010-02-18 @ 22:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0