So you think you know how this story goes ?

No one's gonna love you when you're old
That's what they told..
You better stay young baby



Sköna fredagkvällen spenderade jag, efter träningen, först tillsammans med Jonsiboy framför TV:n med morötter och dipp.
Att TOM&JERRY fick bli det som skulle visas, var vi ganska överens om.
Det var pappas humor. Det är min humor .. det är humor!
Ibland är det ganska brutalt med mordförsök och tallrikar och porslin som krossas om vart annat. Men de lever vidare. haha. När det äntligen har blivit lite lugn så kan lilla Jerry tamefan inte låta bli att jävlas.. såå roligt!

Varmamackor var det som stod på menyn denna fredagkväll, och morbror var den som gjorde oss sällskap. Mycket trevligt och jag kan säga att nu har jag fått min famlij för mig själv. , När det bara var Jocke, mamma och jag .. punkt punkt



Så idag, lördag, var jag ut med Fredrik och övningskörde. Eftersom en av de bästa människorna jag känner fyller 19 idag så tog vi en vända till Björbo!

Och ja .. jag skulle nog kunna säga att jag har blivit kompis med min värsta fiende ..                    frågetecken höhö!

Ikväll blir det Selin's för hela slanten.. eller ja, för hela eran slant kanske ? Hoppas på en trevlig kväll med inte allt för onyktra folk. Men det är ju helgen före löning så kanske håller sig hemma till melodifestivalen, vad vet jag ?
See u !




I will try to find a way to make it without you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0