Just deal with it

Time wont make things better


jag har haft matteböckerna hemma hela helgen! dock jag har inte ens öppnat dem.. men jag har haft dem hemma i allafall! men idag fick jag tal gjorda och inser nu hur skönt det skulle vara att ha kusen klar!

Morgondagen - morning in bed! börjar halv ett och slutar kvart i två. - helt OK för mig
I'm a dreamer

Blev inkallad till bossen idag. Ooops !
Ingen fara, räddade mig situationen.. drog upp en diskussion om CD- och LP-skivor som lättade upp stämningen. hoh! torkar svetten ur pannan*

Next stop: - Ishallen. Och sattsar hårt på det för insåg nyss att denna veckan förmodligen kommer vara den sista för isträning. LOVE IT! (att åka alltså .. inte att ishallen stänger)
Sen blir det hem, slänga sig i soffan. Riva upp morotpåsen och läsa om det otroligt intressanta kvävets kretslopp! - Inga undantag !


Jonna andersson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0