get the party started.


Dagen jag varit nervös och sett fram emot, är över !

Stress, från morgon till kväll och hjärtat slog dubbelslag. Handla mat, städa, sminka sig, äta smink, städa mat, fixa handel, mat sig .. Ändå var jag inte klar när snyggingarna från Järna kom. Sen var det dax för förrätten ( Matlagningen - största nervositetsfaktorn )
Blev en special Tarta tain. Blev huur god som helst ! ( Alltså var inte jag med och hjälpte till )

Kvällen flöt på med trevligheter. Mat och dryck skulle man väl kunna säga var kvällen höjdpunk ? haha
Klockan tickade och det trillade in folk.. Mer folk.. och ännu mer folk. Jag vet inte vad slutsiffran låg på när vi var som flest och när det var som trevligast!
små knutar på vänskapsband lyckades vi också räta ut. Och för mig är det en lättnad ! Någonting så litet lättar mig mycket.


Jag vet inte vad jag hade för förväntningar på kvällen. Men med jag måste nog säga att jag tycker att det låg över dem i allafall. Hade verkligen skittrevligt.

Lika bra att tala om att mot nattens tidiga timma började väl lite det som jag kanske hade fruktat en aning. Spårade ur ? .. naah, men att det vägde åt det hållet kan jag nog kanske erkänna.
Tack till alla som vardär och hjälpte mig!

Många kul bilder har förevigat kvällen. Många jag skulle vilja visa men ..
Tänkte dela med mig av några som får väl på gott humör .. huhum :)




Måste ju kommentera de första bilderna på Frida där jag defenetivt inte gillade hennes fjortissminkning och tänkte ge henne en hjälpande hand att rätta till det. Ja .. jag skulle väl inte säga att det blev värre i allafall . haha

Kommentarer
Postat av: Frida

det hårda är att jag inte vet vart det kom i från, och det gick fan inte bort :d Haha! Skitkul :D

2010-02-08 @ 11:54:48
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se/
Postat av: jonnaandersson

Som trolleri! Skitkul! :D

2010-02-08 @ 12:11:09
Postat av: Frida

Har du inga fler kuliga bilder? langa på msn isf vettja! :D

2010-02-10 @ 00:58:18
Postat av: jonnandersson

Jo, men om jag har!

Det ska vi ordna! :D

2010-02-10 @ 11:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0