Va, var det i morgon vi hade prov ?


17.15
morsan : "Aha, när ska du läsa på naturkunskapen då?"
Jonna:  Ja, efter maten ..

Naturkunskapsböckerna i högsta hugg.
20 min senare - morsan går till Ica och handlar
yawn* Nej, jag måste nog sova en vända om jag ska orka hela kvällen ..
get's some sleep 25 min.

Lite allvarlig och intensiv studering. Förbannar mig över det j*vla kvävets kretslopp som jag inte fattar ett jota av.
Spelar ingen roll hur många gånger jag läser. Skiter i det och tar ozon istället.
tänker på annat och får läsa om 25.000 gånger. blablablah!

Telefonen ringer.
Maja: "Hej Jonna! Har du tid att hänga på till ishallen?"
Jonna: " Självklart! jag har all tid i världen!"

Drar med mig herrskapet hem och bjuder på en varm tekopp och cheeskake 22.00, nerkylda som vi var..

.. 22.53 - jäävlar! NK:n! typiskt. Fast nu är ju klockan så mycket och jag är ju jätte trött.. så ja. Jag måste nog sova nu! höhöm!


Naturkunskaps prov i morgon 10.00 - önska mig lycka till !
Här behövs ett mirakel .. eller ett fusk. huhu

helvete ! :)        som vanligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0