13 Januari



Jag väljer vad jag vill lägga min energi på.
Idag har jag tydligen inte haft någonting speciellt, så har tydligen valt att lägga den på att ständigt påminna mig om villken fruktansvärt dålig dag jag har, och hur dåligt jag mår, idag.
Jag blir störd.

Men efter att Kim var så snäll och skjutsade hem mig och hämta pengar så jag fått dagens första leende.
Han kan klara upp allas depritioner utan problem, for the moment. Bara genom att vara sig själv.
Älska den sortensmänniskor.
Och fick mig att fnittra gjorde också Jocke Stor som var verkligt förvånad över att hundar skulle ha funnits på stenåldern.. humhum


Ännu ett liv har kommit till världen.
Har fått min sjätte kusin igår natt, - Greta. :)

Annars har spenderar jag kvällens sista timmar på Selin's och tjänar ihop lite pengar.
För månades kommande behövande.. mycket behövande!




jonnaandersson


If I'v got you
I don't need money,
I don't need car. God you're my all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0