16 Januari

I just like to live my life


Utan skador och utan klago mål (Förutom gårkvällens sista tjugo minuter) har jag utfört alla helgens pass.
Trött blir jag med kämpar gör jag, och blir så nöjd med mig själv efter.
Konditionen, sista timmen var behövlig.. Insåg jag när jag efter laddnade salcow på rumpan och låg kvar ett tag och pustade på isen. höhö!


Min lilla julgran är äntligen utslängd efter många om och men. Den ligger dock fortfarande precis utanför dörren.
Men det är gjort, och alla barren gluffsade min kära vän dammsugaren i sig snabbt.


Ny duschad och ombytt ska jag göra mig i ordning, för till kvällen blir det en tjejkväll på Selin's! I like it, a lot!



I morgon blir det IKEA /slash/ Valbo. Här snabbas fatta besut.. ( hahaha )
Vilket också innebär en vända till Sandviken for a visit.


Take care. Have a nice day.
I will, thank you.

Bjuden på pjamasparty till kvällen med! Någonting jag fortfarande överväger och funderar på :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0