25 Januari

I'm not the fortunate one



Som sagt. Dessa vardagliga saker går inte just nu inte lika smidigt som vanligt, som duscha, gå på toa, sminka sig och skala banan, när man har ett mumiefinger som är lika stor och brett som ett hästa arsle och inte klarar minsta lilla utan att jag måste skämma ut mig med ett 'Aaoooh'. Nej, inte är det så diskret heller inte .. nejdå. Nog ska jag visa att jag har gjort mig lite märkvärdig allt.
What happend ? - glömt och förträngt !
Citerar : "Det ser ut som någon slaktat en gris i köket" tack .. nog kan jag påminna mig om blod och smärta. HÖHÖM!


Nu går jag till Emma och fikar.
Sen blir dagens, städning av rum som ser ut som .. om ni tänker en jämförelse med Haiti.



Its not to late. Its never to late
jonnaandersson

Kommentarer
Postat av: Sara

Haiti!? Haha Jonna du är för skön du xD Själv jämför jag mitt facebocksjävla skitberoende med en rökares beroende! Vi kanske är lika dumma i huvet båda två? :)

2010-01-25 @ 22:39:31
URL: http://saraohlssson.blogg.se/
Postat av: jonnaandersson

hah! ja, vi är väl ganska lika du och jag.

Påvekas dessutom av varandra.. "Vet du vá, som är brá ?.. att det faktiskt finns nån mer som jag! "

2010-01-26 @ 08:27:10
Postat av: Sara

Haha ja är de inte himla tur vi har varann alltså! Har nog aldrig skrattat så mkt med någon, och definitivt inte gråtit så mkt med någon som med dig.. xP

2010-02-01 @ 21:34:56
URL: http://saraohlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0