Once upon..

It's not to late, it's never to late



Kommer hem efter skolan och inser ut hemskt sugen jag var på nyponsoppa. Varför ? Jag har väl aldrig haft en fundering på nyponsoppa annars ? huh,
Men självklart så tog den slut så sent som i morse, talar min kära bror om med ett leende. hm!

Istället fick det blev varm O'boy med vispad grädde!
Brännde mig på tungan, och åt en lakrits bit som jag skrapade sönder gommen med, och som dessutom fastnade i tänderna. Så jag trodde jag skulle få ängna resten av kvällen till att bända upp min mun! haha


Och äntligen fick jag komma ner till gymmet och svettas lite.
Lite lätt hårdkörning och ett streching pass som var det skönaste på länge! Men antar att träningsvärk är vad jag har att förvänta inför morgon dagen..


Jag kryper upp i hörnet i mitt älskade rum under duntäcket.
Mjukisbyxor och den älskades stora vita tröja.
Sockor och boken gör mig mysigt sällskap.
Utmattad inser jag att det blir en tidig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0