Kom hit jävla turk, Kom hiiit !



" - Akta, du kan peta ut ögonen med den där.- !

- Mamma.. Det är en badboll.. det gåår inte! "


Jobbet kallade den mycket proffsiga servitrisen två timmmar tidigare. höhöm
Dagen har varit dunder bra. Allting har bara flytit på utan, vad jag kan komma på, några större konstigheter. - för ovanlighetens skull ..


Det behöves inte mycket för att få mig att le om jag redan känner att jag kan det utan problem.
Så här var kvällen på Selin's ,
Jag halkar omkring inne på golvet som vanligt, men stadig på benen och inga krossade tallrikar och glas.
Den sega tvättmaskinen får mig att hoppa högt när den sätter igång, efter att man fått hållain knappen 2 min.
Monir står i köket och säger : " kom hiit jävla turk, kom hiiit ! " haha
Dessa turkar lär mig en massa fula ord på arabiska eller turkiska, eller va fan de snackar för språk.
Iboo tycker att jag har vackra ögon. Jag kan ju inte skriva på turkiska. Men det låter ungefär lika som allt annat de säger :  " #?vhdvs9vin "




Insåg nyss hur otroligt mycker jag behöver min vänner.
ja, Så mycket mer jag klara och orkar med!



Gosh I miss you
all of you
jonnaandersson

Kommentarer
Postat av: lisa

<3

2010-01-22 @ 18:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0