23 Januari



skrattar högt


Gårdagen bjöd mig på ännu en fribiljett till en generös dag!  - tack tack
Och Rasit ,den jäveln, hade tagit sig friheten att åka på kurs. - tack tack
Vilket innebar att jag skulle få min första hellediga fredag kväll utan planeringar till att göra vad jag ville!
Det blev att ha tidig svenska med fjällisarna och sluta två timmar tidigare. Hem och ta sig en powernap och bjöd hem mina pojkvänner på glass och bananer! Fy fan vad jag njöt av min lediga dag! - tack tack





Dagen prestationer är jag däremot inte fullt lika nöjd med.
Men jag skyller på att orsaken kan ha varit feber.. som efter en alvedon verkar ha gott över ? höhöm
Nu väntar jag och Mickiz på pannacottan som som verkar ta den tid den behöver där ute i kylan!






Lär ju tillägga att vi skrattade så vi grät och blev svettiga :)
Nu ska vi ut och vara rädd om oss ! AHA!


jonnandersson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0