hjärtat

27 Januari


Inte nu
Kanske då
Inte ett ögonblick
Inte en livlängd
Inte föralltid
Inte aldrig
Inte jag



När jag sitter på bussen, nyduschad, osminkad och torr i ansiktet.
Ändå tycker någon att jag är vacker.. ( ? )
Mariekex

Vilkten toppendag! Idrotts lektionen har aldrig varit så rolig och heller aldrig så kort.
Aldrig har jag väl skrattat så mycker på länge.
Är positivt inställd till skolan!

Är absolut inte ironisk! ( <- inte där heller ) Ljuger inte alls..  Pffh,


















Dödliga vapnet

jag är så berädd
fick jag bara tag på det ..
hjärtat .. bom
ingen smärta


R.I.P

 


Kommentarer
Postat av: malin

kram på dej jonna!

2010-01-27 @ 16:06:23
Postat av: katta

kram till dig!

2010-01-27 @ 17:16:14
URL: http://katarinawennstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0