I'm blue da ba dee da ba die..



Eftersom att kursen DataFoto skulle vara avslutad till Jul så tog jag sovmorgon idag.
Vet inte om det var rätt eller fel. Kan ju inte börja någon annan 50 poångs kurs, eftersom alla andra håller på hela vårterminen?  Vi får väl se.
Men villken underbart mysig morgon jag fick.
När klockan ringde sin vanliga tid kunde jag ligga kvar, vilket inte blev länge när jag kommit på mig själv med att vara kissnödig.
Nu sitter jag i dessa underbara myskläder och dricker "Blue Fruit Tea". Kollar lite snabbt på datorn och sätter mig och läser lite.


Att dagen inte har några planderade saker inbokade känns skönt. Blir nog gymmet och kanske en trevlig kopp kaffe med en ännu trevligare person ? We willl see ..



När jag sticker ut nosen och klampar in från mitt rum gissar jag på att det ska ha blivit lite varmare.
Kändes behagligt. Kommer in och termometern står i allafall på 19 grader. what ?
Kanske var det för att jag var ute så kort tid? för inte kan jag väl tänka mig att jag vant mig vid kylan ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0