Kluven..


Gårdagen var planerad, in i minsta detalj. - nästan
Shopping var dagens hålligång, hur som helst.

Chockerande samtal ändrade på det ..
Funderingar om de mest ovesäntliga sakerna så man nästan skulle skämmas över sig själv..!
Nyp mig i armen..


Men tillsist hamnade jag i någon bättre balans.
Jag fick iallafall min efterlängtade mjukisbyxor, som egentligen var det ända planerade köpt för stockholmsresan. Höhöm!
"Hemma" springer jag runt i Tittis randig twister-mjukisbyxor med sockorna på fötterna och MIA -Sanningen om gömda  i handen. Som snart kommer vara utläst.

Idag jobbar hon så nu ska jag hoppa in i duchen. Möta upp Elin och åka in till stan.
Avsluta shoppingen så jag känner mig nöjd. Och sedan besöka hennes hem och träffa några bekanta till henne.


Ikväll blir det kanske Koh Panjang med Titti. Som kan ge lite längtan och dömmar tillbaka till Thailand.

Take care fuck you have a nice day
see you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0