Koh Pangan!


'Tjalalala nananah
Vilket vakert vääder. Oooh, vilken härlig dag.
'Tjalalala nananah'

Inte har det blivit myckert gjort sedan promenaden inte.
Förutom Titti som stått vid spisen och gjort Pasta med tonfisk. mmm !
Vi hoppade bion. Det kommer fler gånger och går ut och äter på Koh Pangan istället!

Annars ligger, i allafall jag, och läser. MÏA sanningen om gömda.
för er som inte har läst gömda och asyl och uppföljarna till boken. Är det ingen rekomendation att börja med denna. LÄS DE ANDRA FÖRST!

( Sara: Har du läst MIA, sanningen om gömda. Annars får du låna den av mig sen.
Chockad och lite besviken måste jag säga. På att allting inte skulle vara, nästan, ett ord sant.)





Kommentarer
Postat av: Sara

nej den har jag nog inte läst.. är den ny?

2010-01-14 @ 15:25:46
Postat av: jonna andersson

Aah , eller jag vet inte hur ny den är.

men ja.. den ska du läsa i allafall!

2010-01-14 @ 17:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0