NEJ!

Nej.  Nej nej..
Nej!
Nej jag vill inte.
Nej, jag kan inte. Tyävrr. men NEJ!
Nej nej nej nej nej nej nej ..

Praktice. Om ni undrar så håller jag på att lära mig säga nej.
Jag behöver träna på det. Jag kan ... ! but sometimes I'm too kind ..

Käft. Jag kan dra min gränser.
tackar för det och är glad och mycket stolt över mig själv när jag vet att jag inte vill och lyckas! :)
inte ett av de äckliga offren..! true



Vi har stigit upp för andra gången i Stockholm och ska göra den tredjedagen i storstan!
Var på stan nästan hela dagen igår och kollade lite affärer. Idag blir det lite mer planerad shopping.  ( ett ögonblick. Akut kissnödig Höhöm .. )

Innan vi far in,  idag, då blir det lucha hemma hos Titti med hennes verkligen-hur-goda-somhelst-kycklingwook!
Sen jag jag mycket redo för en dag på stan och ser fram emot det!

Idag träffa Sara som hittat in till stan för shopping.
I morgon ska jag ringa Elin och stämma träff även med henne. Mycket som ska hinnas med när man är här! :)


TAKE CARE!

jonna andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0