Ooh, lördag!


Ooh, så tidigt jag lagt mig om kvällerna i Stockholm.
Ooh, så skönt jag sover.
Ooh så tidigt jag vaknar och Ooh så mycket jag hinner med!



Träffade stockholmsbruden, Elin yesterday.
Checkade in hennes boning.
Måste ju tala om hur frukansvärt stolt jag är över mig själv, som med en kort beskrivning över hur jag skulle ta mig fram, Hoppar på tunnelbanan, rätt linje. Hoppar av och tar rätt buss mot Juliaborg. Utan problem. Inte utan att jag var lite nervös och inte hade så höga förväntningar på att jag skulle komma rätt, men yeeah! Oops I DID IT AGAIN!


En underbar, KYLIG, promenad nu på morgonen med brudar! Hoh, god vad jag älskar dem :)
Många goda skratt och ser inte allt för mycket fram emot att återvända hem till Dalarna. Av många anledningar .. punkt punkt punkt









comming up next:
Luft slottet som sprängdes - hur bra som helst !
:)

/ jonnaanderssson


Kommentarer
Postat av: LisaGustafsson

Du är välkommen tycker jag!

Miss you! <3

2010-01-09 @ 14:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0