Seven days a week



Gårdagens tripp till IKEA gick finfint.
Hem kom vi med en soffa, en, två, tre, fyra och fem Ikeakassar, I think.
Tyvärr gjorde vi det stora misstaget att ta med syrran.
Hon har nog aldrig varit så dryg. Både morsan och jag hade mens också så stubinen var kortare än vanligt. Vilken underbar dag att åka på IKEA!


Denna måndagmorgon steg jag upp, hoppade i VAIK dressen och springskorna och tog 15 min passet runt Westlings. Hurtjonna! Eftersom vädret nu också tillåter. smile'

Christoffer var den som första gången på, jag minns inte sista, som jag skrattat så jag gråter i matsalen när han citerade "Hem till midgård".





Ibland glömmer jag att jag kan skratta.
Bra Jonna.
Snabba vändningar till och från - skjut mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0