Three Days Grace

Are you ready ?
It's not to late it's never to late.
  Now or never



Jonna andersson, flickan född med otur har fått en ledig dag från alla bekymmer ! tummenupp
- än så länge.
klockan är i och för sig bara 13.35 men än så länge! Glädje i hela kroppen och naturligt leende på läpparna, It's going my way. Gaaaah yeaah!

Inga egentliga bestämda events för helgen. Men jag tycker den ser ljus ut.
Framtida helger så jag också ljust på. Även om jag inte rikigt vet hur jag än ska lappa ihop allting med tid. Inga bekymmer, det ordnar sig!

Många människor har gjort min dag, och jag tror nog att de vet att de gör mig glad.
För jag hoppas att det syns..



JAG ÄLSKAR DIG!! <3 / Nina


Skrattretande
vad är det för fel på folk ? höhöm :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0