In town

För hon vet att det är sant, det som pappa har sagt,
att finns det liv är det aldrig försent




Fortsätter att tejpa fingret som ständigt påminner mig om att jag lever. that's great

Och igår for jag iväg till Falun. Till Isabellan som mötte upp mig på stan.
Efter en kaffe var det dax för toabesök. I kön utanför fick jag tid till att fundra vad människor gör där inne ( missförstå mig inte ) Men allvarligt talat.
Om man vet att det är kö utanför har man väl för fan inte med sig dassboken.. eller ? Eller man står väl inte och bättrar på sminket när man är medveten om andras eventuella situation utanför ? höhöm !
Eller tog det bara sån jävla tid för att jag var så frutansvärt kissnödig.. ?


Hur som helst. Den egentliga anledningen till att jag tog mig till Falun denna fredagkväll var att vi, Isabelle och Jag, fick i julklapp att gå på konsert. " High school musicl" höhö !
Vad ska jag säga .. Det var vi och småbarnen med sina föräldrar som passerar entren. Och ja .. that's it. haha
Finalen var räddningen för kvällen när de avslutade med sångerna på engelska !






/ jonnaandersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0