Badturné

"Glatjärn"

Uppsälje

"Morn"

"Kringla"

Dala-Järna

"Åna" som vi alltid kallat det

"Präst Öna"

.. ser ut som det alltid är samma en ut i vattnet först ?
Men vi andra var inte badkrukor för det..

 

"Tjejsimmsstarten"

Vansbro

en liten badturné på några av kommunens badplattser

And here comes the BIG BANG - Bildbomb

 


Var uppe i mormors lada och hittade på två av mina bästa vänner
från de tidigare åren

Låt mig presentera den trasiga dockan i trädet : - Kjelledockan !

sist men inte minst .. ( eller jo, kanske minst också )
Välanvänd och gjort sina bästa år
notera att armen är borta .. den ramlade till sist av efter att jag i flera år setat och gnuggat med den i handflatan

- Ninen !

måste ju bjuda på mig själv lite
här har ni inte en hästtjej
men jag måste ju erkänna, jag tycker det är ganska roligt ;)

"Gaalopp Quelly, galopp" står Becca bredvid och ropa
- för satan!

amatör Jonna. När man skattar åt bilderna bara..
..Då skulle ni ha varit med och sett in action !

 

/ jonna andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0