barbieQ




En mysig sommarkväll på takterassen, med grillmat och morsan
knäppa morsan .. måste ju bara citera några av hennes briljanta uttalanden:
"shit bacon"
"skit pommes frites"
"Ska vi ha det lite tändare?"
(en 10 del av allt smart hon kläckt ur sig, so far) - där är jag inräknad. (haha vad rolig jag är!)







40 timmars hard work i veckan (Ok, det kan inte är jätte hårt och jobbigt hela tiden, men heter det "jobb" så blir man trött ! )
5 h funktionär och de 7 jobbigaste h i mitt liv, nästan, på restaurangen under vansbrosimmningshelgen
och efter att ha friserat två gräsmattor kunde jag väl  inte ha sett mer fräch ut ? you think ?
höhö



/ jons jonna

Kommentarer
Postat av: Vickan

Fiina Anna-cari

2010-07-20 @ 16:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0