9 Juli


äntligen får jag dricka min kaffekopp som hunnit stått sig kall under en timmes tid.
Det där med födelsedagspresenter, det är inte ett det inte. Men aldrig har jag varit med om att beslutsångesten mellan ett par träskor, en mössa och ett paraply skulle vara så svår.


15 min senare

Slog en ping från jobbet till Ålandsstranden. Där låg farmor och farfar under klarblå himel. Kanske lite avis, men det unnar jag dem, med lycka över bara den friheten!
..jag saknar dem..   Oops. För mycker känslor


well, back on track
Världens bästa Linda, som ser till att jag äter mat, skickade med mig en matdosa och skjutasde mig till jobbet idag!   ( eftersom min privatchaffis behövde någon timme till under täcket i drömmarnas land. )
De är så här, typ helt bäst! - tack!


Ett kvällsdopp i glattjärn börjar bli lite utav en rutin
Har du satt dig i bilen ska du inte tro att du kan ångra dig på bryggan
Hoppar du inte i själv behöver du inte ens fråga om hjälp   höhö


Smyckat kroppen med lite blåmärken som ömmar
framförallt där benen sticker ut på armbågar, höfter, skuldror och kotor
Insåg just att det måste vara från gårdagens brottningsmatch på kökgolvet
värt varende skavank, för som jag vill minnas det så stod jag som segrare !?
 

/ jons jonna frida elisabeth andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0