Hjärtats rum










Another day of work .

Jag fortsätter att tjäna lite pengar.
.. & att vara ledig på fredag protesterar jag inte mot.

Stackars Jennie får samtal från mig hela tiden. Hon som ska ha semester ..

Idag har det kommit paket från schenker
dammsuga och plocka lite
så har jag fått lite mer att pyssla med idag

Så har jag haft besök av Tina och Isabelle någondag
men mitt mest trogna sällskap är Gunborg
& tur är det ibland, när man har damsugit två gånger, druckit kaffe själv och tillsist kollat facebook fem gånger på en havtimme ..

Ett samtal från Sandviken gjorde mig glad men lite avundsjuk.
de har flyttat ut i stugan!
Jocke åkte dit igår och ligger nu på bryggan och "pressar".
Tänkte åkta ner i slutet av Juli, nästan en vecka och leva livet som jag vill
.. där jag älskar att vara ..
<3


/ puss J !

Kommentarer
Postat av: "chefen" ;)

snälla, underbara du! det ÄR semester jag har! några samtal är väl inget! jag känner mej hur trygg som helst när du är där, sådetså! därför kan jag njuta av min semester!

kraaaaaaaaaam

2010-07-14 @ 21:03:09
URL: http://hjartatsrum.blogspot.com
Postat av: Anonym

Aa, vad glad jag blir att höra!

Sen lär jag mig efter varje samtal, så minst ett mindre för varje dag i allafall!

Så du får fortsätta njuta av din semester! :-)



Kraaaam !

2010-07-15 @ 13:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0