It's so funny funny



Kände mig som en pommefrites efter den här veckan. Den här underbara, sjuka, roliga veckan.
Gav mig ut på en trög springtur, dock bara runt saltvik. Man måste ju vara lite generös mot själv efter en sån här vecka .. höhöm

Innehållet i väskan har förfyttats till tvättmaskinen och nu är jag snart som en ny människa.
Bilderna transporteras just nu från kameran till datorn och snart ska jag trolla in några på bloggen!


Samtidigt sitter jag här och det kliar i skinnet av förväntan över en överraskning som tydligen ska komma till kvällen. Eller som jag kanske ska få komma till.. - it's so funny funny what you do honey honey ! puss!




Nu kommer killen och hämtar mig, men här får ni några sakprov från veckan
& det kommer mer, mycket mer




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0