romantic


Första dagen på jobbet i "Hjärtats Rum", vilket myspys! & jag trivs som som fisken i vattnet! ( nu höll jag på att skriva "på torra land" igen.. )

Jag har slagit in paket så jag blev alldeles svettig, puls på 125 km/h. För det är inte utan att man blir nervös av att slå in "stora plockepinn", "trädgårdsspadar", "krattor" och "sugrörsglas", såhär första dagen.


Så råkar jag ha en sån här underbar kille också..!
överraskingarnas man
som leder mig in ett varmt rum, med förbunda ögon
Där har han tänt en massa ljus, slagit på filmen som jag tjatat så om att jag vill se
Gjort en fruktsallad och lovade mig massage
Inte nog med det, hade han köpt en t-shirt med ett av de bästa banden från p&l - till mig!

vad har jag gjort för att förtjäna det ?
.. nej, "bara för att jag älskar dig"   , he said

Ett naket dopp i glatjärn till midnatt.
romantic, huh ?




Samtal från peace&love : - Vi har hittat din plånbok !
Gaaah! happyface*


Kommentarer
Postat av: Theres

Nog förtjänar du det allt Jonna :) Hoppas du haft en bra sommar hittils!

2010-07-05 @ 16:56:16
URL: http://theresjs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, tror du det? :)

Sommaren har varit so far so good! hoppas och önskar dig desamma!

2010-07-06 @ 00:22:49
Postat av: Frida

Aaaw, vilken man! Inte illa. Blir liiiite avis :D

Men du är värd det.



:)

2010-07-06 @ 00:29:42
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se/
Postat av: jonna andersson

Aa jag förstår det! hihi

jag vet inte, kanske är jag det. tack!



:) Kram frida

2010-07-06 @ 10:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0