Sandviken


Sitter rätt förnöjd och mår väldigt bra efter en springtur i spåret i morse!
Men jag förundras över hur minnen blir till verklighet och gestalter. Hur jag verkligen kunde se mig och Jocke som små på olika platser tillsammans med pappa. Som jag sedan springer förbi och kommer till nästa.
.. hur han verkligen är överallt och alltid finns vart jag än är, eller vad jag än gör här.

Desstuom var vi till Högbo och spelade minigolf inatt.


Just ja, back to reality
det luktar nybakta bullar från nedervåningen
Vi har storbak, farmor och jag
Sen åker vi ut till stugan igen och käkar oss mätta på den stoa hallonbyttan som farfar plockat

är det sommar så är det
när inte sommaren vill komma till mig, får väl jag komma till den
Ikväll blir det naket kvällsdopp   whatever it takes !  ;)


TAKE CARE    puss J

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag tror att han verkligen finns där du är också.

<3



Vi borde ha en lekdag snart.

2010-07-30 @ 22:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0