Upp & ner, ner & upp





2 min kvar till avspark! Jag har slagit ner min lilla rumpa bredvid christoffers, något större, i soffan
med negerbollar och mjölk
Har inte fått svar på mitt sms, om vilka vi hejar på än. Men Finalen i fotbolls VM ska man se ! 


Eftersom mina ben vägrar bära mig får jag sitta här!
Nu efter jobbet verkar de ha streikat helt. Så när min ben inte kan skrika ut smärtan och värken så får jag göra det.
Mycket jämmer och elände på mig nu, va! :)


Men som plåster på såren har jag i allafall fått höra att jag är älskad, 3 gånger, idag!
Två av gångerna har jag dock fått höra det efter att de tagit sig ett par tre öl ..   huhu


För att unna mina ben Xtra vila, som de verkar behöva, så måste nog någon bära mig till sängen ikväll.
.. och är det inte mygg som förstör min sjönhetssömn, så är det flugor! Hoppas på att natt med sömn innan jobbet, för omväxlingsskull.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0