"life is life , nanananana"

Bahpp' ! livet leker

Eftersom gårdagens jobb bjöd på mycket rörelse och flera kändisar med stora glada munnar gick dagens skapligt fort. Min morbror plockade upp mig och körde mig till Nås. , eller nej, det var jag som körde, med släpvagnen till och med! ( please, don't tell the cop I'm illegal )

Vi tog in hästarna och åkte ner te "älva" för ett kvällsdopp. Somnade på gräset i kvällssolen, tvingade ut mormor på bryggan där hon tillsist satt och petade med tårna i vattnet.
med klappkräm och mjölk i magen, som nästan blev i klass med tomtefar's, la jag mig och somnade halvnaken på spikmattan.


07.00 hade Jonna sovit klart och gav sig ut på en svettig springtur i solen
njuuuting
Och nu in good mood är jag på jobbet och ska ta vara på solen och försöka få lite färg
försöker tränga ner min sjärt som knappt går ner i den lilla prydnadsstolen
kanske är den inte avsedd för, iallafall, mig att sitta i.


dessutom fick jag just ett sms om att jag hade varit saknad
och att jag var älskad !
det är när man känner sig sådär lycklig som man lever livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0