22 Juli



Tillbaka på jobbet. - thank God!
gårdagens ledighet var pest och pina
Hade ingen ro i kropp & själ

Kom till uppsälje och hade inget annat val än slå ner rumpen i gräset
En kopp kaffe med Anna i kvällssolen
och knäppgöken tobias uppe på målarställningen som bara ska toka sig, så var jag snart i balans



Cykeltur till jobbet gjorde susen. Eller kanske var det kaffekoppen när jag väl slog mig ner i fotöljen, ganska utmattad.






Jag längtar så till Sandviken
jag längtar ut till stugan
och efter blåbär till frukost
jag längtar efter farmor & farfar och nakna kvällsdopp
.. efter sköna sommarkvällar med minigolf i Högbo
& fiske i ekan



I have your arms around me worm like fire
but when I open my eyes
you're gone ..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0