26 Juli

you could be a sweet dream or a beautilful nightmare



Fortfarande mulet. Det är bra.
Hoppas ingen tittar på mig som att jag var ett litet hittebarn i en sopsäck, när jag har på mig Junkyard tröjan idag. Jag var faktiskt lite frusen ett tag.

Inte så mycket folk denna se-på-film-, dricka-te, bak- , eller städdag. Men ändå har två personer lyckats ställa samma fråga under samma sag. " Vad köper man till någon som har allting?" .. um .. eh, öh .. Vad vill de att man ska svara ?   komiskt :)

Johan var nyss hit och fikade lite också. Så treligt så!
Eftersom kaffemaskinen tydligen inte hade någon lust att bjuda mig på kaffe drack jag upp min festisar
.. som nyss resulterade i akut toalettbesök


Dax att damsuga och avsluta dagen
Nu väntar Gunborg vid korongspelet
Sen har jag laddat upp med dipp och morötter till sara kommer på movietime ikväll!



you're the perfect lullaby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0