everybody's looking for love



Regnig måndag och jag sitter här, min näst sista dag på hjärtats rum.
känns tråkigt faktiskt!

Ska nog ta mig en förmiddags kaffekoppen nu. Gunborg har ju varit in med kakor och bullar för ett helt kalas
Sen ska jag köpa boken, som jag gått och gluttat i, i tre veckor snart.
Och dessutom försöka leta på någonting till farfar, som jag har bestämt att vi ska fira när jag kommer på onsdag!

Jag längtar dit



Drabbades av beslutsångest  på lördagkvällen, om att åka till Malung eller inte.
Efter att ha insett att klockan tickade på och blev över 22 slog jag det ifrån mig och bakade negerbollar drog med morsan och brorsan till soffan och kollade på Titanic istället !


He belives in me, I'll never know just what he sees in me ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0