Summer of '10



Trött som en .. som en .. , vad säger man ? Äh! vill i allafall få fram att jag var så trött igår att jag trodde jag skulle somna i stående ställning, samtidigt som jag gick framåt..
Somnade med öppet fönster vilket resulterade i att de brutala blodsugarna lyckades bryta sig in i mitt rum, och störa min skönhetssömn. Efter nån timme blev det tyst så jag tror jag måste ha lyckats nita dem allihop!
.. dock var min sängen en massgrav av myggor på morgonen .. '


En dag, som gjord för att ligga vid Bysjön och springa upp och ner ur vattnet, åka ruchbana så man bränner sig i rumpan, trampa sig blodig om fötterna på kottar och tappa den nyköpta glassen i sanden. .. då längtar man lite ut ur butiken i allafall ..



Det har inte råkat trilla ner någon glass från himlen till mig heller. Fast jag är guds bästa barn ? eller ?
tur att min kärlek i allafall hörde mina böner och kom med en magnum till mig på sin rast!


"Köp en glass till mig ? "
- "vad vill du ha?"
"En voffla med två kulor, laktis och choklad"
- " hallå där, du får faktiskt välja från hemköps frysen! ;)"

haha



/ puss J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0