VNF-festival


Efter att få slutat 4 timmar tidigare från jobbet fick jag en trevlig kväll i Dala-Järna!
.. alla som jag tycker om var där. Leendet fann sig så självklart hela kvällen utan den minsta anstängning

Dessutom tog sig min, ordinare, chaufför en öl. - morsan
Skönt att se henne så måste jag säga. Och jag tror även hon trivdes hela kvällen ? ;) huhuhu

Dock fick jag ett mindre trevligt samtal på kvällen om att någonting skulle ha hänt vid IP senare..
Orolig och lite rädd fick jag ligga vaken en timme och kolla på Svensson Svensson själv med en djupt sovande och lycklig ovetande full grabb bredvid mig, att luta axeln mot.
Orolig var jag ja, men jag hoppas att det gått bra och ingenting allvarligt ska ha spelat in



Bakom mig, sitter två grabbar i skenet av en blinkande TV-skärm och spelar Xbox. Nu ropar de om godis så jag får cykla in till Vansbro och köpa lite, eftersom att suget desstuom finns från min sida också, lite grann.


BILDBOMB inom kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0