10 Juni


Tack till rubriken, som precis gav mig en påminnelse om morgondagens födelsedagsbarn! - brochan !
en parantes bara



Förövrigt har jag precis fått sommarlov
jätte roligt. tjohoo
Nej, jag skoja. Jag har kämpat och längat hit, och dagen till ära får jag 9 veckors frihet!
Det kommer bli en bra sommar. En supersommar, trots allt !

Kom nyss från byn där Frida gjort mig sällskap från kyrkan
.. där prästen pratade om .. ja va fan snackade hon om egentligen ? en ryggsäck med grejej, hundar, maskrosor och skämt som tyvärr inte gick hem :) Efter många långa minuters väntan kom hon till saken, "Ge er iväg och ha en bra sommar "

Rosorna står fördiga i vasen som väntar på att få hängas runt halsen på våra studenter!
Under senare timmar kommer lite bilder. Helt otroligt härliga bilder !







Katta för fan! Hon fyller ju också i morgon! *slår med fingret mot tinningen*



Jonna andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0