Dan´ före dan´


Vaknade till den nya alarmsignalen på telefon. En som väcker otroliga minnen, men var något mer närmare fördjävlig att vakna till. - Adrenalinet flödade och jag trodde domedagen var kommen..

Men snart back on track och det var pressning på takterassen som gällde innan månadens sista möte.
Som det ser ut så ska jag jobba ihjäl mig i Juli. Fast jag ser fram emot det! Lite miljöombyte!


Grillat hamburgare, eller ja, Linda har gjort..
Pojkarna spelar fotboll och tokar, jag ligger och myser i kvällssolen. Dessutom måste jag ju tillägga att jag gjort årets första dopp i glatjärn - två gånger idag! avslutade med ett mysigtkvällsdopp.

Jag har världens bästa familj
en hop med riktiga tokar
som bara får mig att skratta & le och må så bra


Det blev i allafall en vända till Dala-Järna igår
huve kunde inte sova, och benen ville inte vara still
En nattlig cykeltur i sommarnatten
fick komma in till min svåger och dricka vatten och hälsa på
han måste vara en av de roligaste & tokigaste!
det är de allihop, de där andersson
01.00 kom jag tillbaka till Vansbro
och då var benen och kroppen rätt nöjd och
tittade på mig med bedjande min
om att få krypa ner

Dan´ före dan´ - I morgon drar vi till Borlänge!
på?
- Peace&Love !!
.. är inte den ända som är taggad :)

/ jonna andersson andersson

Peace&Love 2009







Peace&Love 2010 .. ?
-
-
-

Kommentarer
Postat av: Jocke H

Legendary

2010-06-28 @ 00:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0