domedagen!


Dagen D, är kommen!
Vansbro cruising .. Ragnarök! Förra året var ett helvete! Dock var jag fortfarande bara nybörjare men det var inte bara allt överflödigt folk. Usch nej, det vara förra året .. glömt och snart förträngt

Nu är jag rutinerad och ska dra till med hundögonen och flirta till mig lite dricks hos gubbarna när de fått i sig någon öl och en raggarballe! och hoppas på det bästa till kvällen.
vattumannens horoskop lät ganska bra, men utan klarspråk, otydligt ..


Annars har jag fått en mysig morgon och en bra start på dagen!
Dessutom stod jag ute 08.30, redo med gräsklipparen. Ni vet den som brukar ta en vända med mig, men idag var han lite lugnare. Måste vara värmen som drives him crazy .

Nyduschad - the ugly truth
.. och solens strålar kämpar för att nå oss.   Ni som inte ska jobba på Selin's i Vansbro under dagens cruising kommer nog ha en toppen dag! :)  men ni kommer heller inte tjäna lika mycket pengar som jag! snarare tvärt om.. ? ;)


/ jonna andersson



P.s I , you know, you

<3

 

 


Kommentarer
Postat av: Theres

Lycka till!

2010-06-05 @ 18:20:22
URL: http://theresjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0