Dumjävil !


Råder ingen tvivel om att det är sommarlov ..
.. när jag ligger i sängen och klockan närmar sig 10.30    ojoj
Som tur är smattrar regndroppar mot fönstret, och då kliar inte ångesten lika hårt i kroppen.


På Järna guldmarknad trampar folk inte varandra på fötterna i helgen i allafall. Om man ens ser det som positivt ?

"Vi hade i allafall tur med vädret"

För den 10 min långa bilfärd in till vansbro, var i allafall nog för "Colten" som så snällt visade att nu fick det banne mig vara nog, och värgade en cm till. Vilket resulterade i att Stefan fick komma till Vansbro och boxera oss tillbaka.
.. nej, vi hade inte ens tur med vädret.  Men nu står bilen i allafall hos farbror doktorn, som vi hoppas ska kunna ge honom livslusten tillbaka.

Men vi tog oss i allafall en vända ut i duggregnet för en titt på alla glada försäljares miner, där under stånden.
Jordgubbar och munkar var väl inköpen. Jo, å så en gubbplånis och foppisar.

 

Grilling hemma hos svärmor för att sedan bege oss på match till Vansbro. Väl hemma är det fotboll igen, men när den är slut hoppas jag att jag ska få mig en sista munk innan det är dax att krypa till kojs! :)

 

/ jonna andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0